מניעה וטיפול בעקיצות יתושים באופן טבעי

  • קטגוריה:כללי

עקיצות יתושים אינם רק מטרד אלא יכולות להוות סכנה בריאותית משמעותית. יתושים, או ליתר דיוק יתושות (יתושים זכרים ניזונים מסוכרים שהם מוצצים מפרחים), הן ציידות מומחיות של דם חם ומסוגלות להתביית על הטרף שלהן ממרחק רב באמצעות חוש ריח משוכלל. מחקרים מראים שהיתושות נמשכות למגוון החומצות הקרבוקסיליות שמיוצרות ע”י הפלורה הטבעית של העור שלנו. 

תרכובות נדיפות שונות שצמחים מייצרים לצרכים שלהם, לעומת זאת, מהווים חומר דוחה יתושים טבעי. לפיכך, שמנים אתריים- שמנים המזוקקים מצמחים ומכילים את אותם חומרים נדיפים מרחיקי ייתושים, הם אלטרנטיבה מצוינת לדוחי היתושים הכימיים עבור מי שמחפש פתרון שמטיב עם האדם ואינו פוגע בסביבה.    

בבית מרקחת הגליל אנו מציעים ערכה של 3 מוצרים במחיר מיוחד ל”תקופה החמה”. הערכה כוללת:

  1. Dapis gel prevent – ג’ל נעים למריחה ולהרחה למניעת עקיצות, נספג מהר ואינו מכתים. מכיל שמן אתרי ציטרונלה, לבנדר וגרניום. מתאים לשימוש מגיל חצי שנה ומעלה. מורחים על עור חשוף במספר נקודות (אין צורך לכסות משטחים רחבים) לעתים קרובות. 
  2. Insect reppelent spray – ספרי לריסוס בחדר, על הבגדים ועל העור. מכיל שמני ציטרונלה, לבנדר,  אקליפטוס לימוני, גרניום ולמונגראס. בזכות תוספת של אלכוהול וגליצרין הריח נשמר לאורך זמן. לשימוש מגיל חצי שנה ומעלה. 

Dapis gel treat – ג’ל נעים למריחה והרחה לטיפול בעקיצות. הג’ל מכיל תערובת מכל “הארסנל” הטבעי שלנו: מיצויי צמחים (טינקטורות), הומאופתיה ושמנים אתריים. מיצויי הממליס, קלנדולה ומיץ אלוורה מלחלחים ומרגיעים גרד וגירוי. שמן לבנדר מרגיע ומחטא. לכך נוספות הרמדיז ההומאופתיות ledum ו-apis המטפלות בעקיצות ובתגובות אלרגיות. הג’ל יעיל לטיפול במגוון רחב של עקיצות- של נמלי אש, מדוזות ועוד, בנוסף לעקיצות יתוש. מתאים לשימוש מגיל 0. למריחה על האזור העקוץ, לפי הצורך.

תכשירים מומלצים:

התאמה אישית

נוסעים למקום טרופי וזקוקים לחיזוק ההרכב? מחפשים תכשיר מותאם למבוגרים או תכשיר שיתאים לפעוט/ה מתחת לגיל חצי שנה? היתרון בהזמנת תכשיר מבית מרקחת בעל ידע וניסיון ברוקחות טבעית על פני הזמנת תכשיר המיוצר בפס ייצור של מפעל הוא ביכולת שלנו להתאים את ההרכב לצרכים הייחודיים שלכם. התייעצו איתנו, תנו לנו פידבק ושמרו איתנו על קשר בווטסאפ: 0507676906 בטלפון: 03-5223358 או בקרו אותנו בבית המרקחת- בן יהודה 80, ת”א. 

תכשירים מומלצים:

×

עגלת קניות

Open chat
אפשר לעזור לך?
שלום, אנחנו כאן כדי לעזור!
להתייעצות עם רוקח לחצו על הכפתור >>>