איך לטפל ולהתמודד עם אימפטיגו?

ראיון מיוחד עם אורטל יצחק נטורופתית בבית המרקחת 

אורטל היא נטורופתית מנוסה העובדת בבית מרקחת הגליל כבר 13 שנים וחלק מצוות מומחים שמציעים פתרונות משלבים בין הרפואה הקונבנציונלית להומיאופתיה וצמחי מרפא.

נושא הראיון שלנו הוא מחלת העור אמפטיגו (סעפת) שהפכה לאחרונה לנושא שחוזר על עצמו בפניות של לקוחות. אורטל שיתפה אותנו במידע חשוב על המחלה ועל תכשירים שאנו מציעים בבית המרקחת.

מה זה אמפטיגו ואילו סימפטומים מובילים אנשים לפנות אליכם?

 "אמפטיגו הוא זיהום עור חיידקי שמופיע לרוב אצל ילדים. מדובר בזיהום מדבק במיוחד שמתחיל כפצע קטן שנראה לעיתים כמו עקיצה רגילה, ולכן אנשים לא תמיד שמים לב שזה משהו יוצא דופן בהתחלה. הפצע גדל באיטיות ובמקביל מתפתחים פצעים נוספים באזור. הסימפטומים כוללים גירוד עז וכאב, במיוחד אצל ילדים שקשה להם להימנע מלגרד את הפצעים, דבר שמוביל להחמרה במצב ולהדבקה מהירה של אזורים נוספים בעור או אפילו אנשים אחרים בסביבה הקרובה. שלפוחיות קטנות עשויות להופיע על העור, וכל מגע בהן עלול לגרום להדבקה נוספת."

מה הטיפול הקונבנציונלי לאמפטיגו?

אורטל הסבירה שהטיפול הקונבנציונלי הנפוץ כולל שימוש באנטיביוטיקה דרך הפה ובמשחות אנטיביוטיות למריחה ישירה על העור הנגוע. "האנטיביוטיקה עוזרת להילחם בזיהום החיידקי ולמנוע את התפשטות הפצעים," היא אומרת, "אך לעיתים יש צורך בטיפול נוסף שיכול להקל על הסימפטומים ולסייע, בנוסף לטיפול האנטיביוטי החשוב".

איך אתם בבית מרקחת הגליל משלבים טיפול קונבנציונלי עם טיפולים נוספים?

"בבית מרקחת הגליל אנחנו דוגלים בשילוב בין רפואה קונבנציונלית להומיאופתיה וצמחי מרפא, מתוך אמונה שזהו הפתרון האופטימלי למגוון רחב של בעיות," אומרת אורטל. "בהתאם לכך, כשמגיעים אלינו לקוחות עם אמפטיגו, אנחנו מציעים להם טיפול משלים שיכול לעבוד יחד עם הטיפול הקונבנציונלי. אנחנו מכינים תרכובות הומיאופתיות הכוללות רכיבים כמו Graphit, Ant Crud, Hepar Sulf, Merc Sol ועוד. בנוסף, אנו מציעים ג'ל המבוסס על צמחי מרפא כגון קלנדולה, סנטלה, אכינצאה, פרופוליס ושמנים טבעיים כמו עץ התה, לבנדר וויטמין E. ג'ל זה מחטא את האזור הנגוע, מעודד החלמה ומונע היווצרות צלקות, ובמקביל מרגיע את הגירוד והכאב."

מי הם הלקוחות שפונים אליכם בנושא זה?

אורטל מציינת כי רוב הפונים הם לקוחות ותיקים של בית המרקחת, אך יש גם כאלה שמגיעים בעקבות המלצות של חברים ומשפחה. "אנחנו זוכים לאמון רב מהלקוחות שלנו, ורבים מהם יודעים שאפשר לפנות אלינו בכל נושא הקשור לבריאות, כי אנחנו תמיד מספקים מענה מקצועי ומותאם. יש גם לקוחות שמגיעים בעקבות המלצות מפה לאוזן – הלקוחות הוותיקים שלנו מפנים אלינו חברים וקרובים, ומספרים להם על השירות המקצועי שאנחנו מעניקים."

לסיכום

הידע הנרחב והמגוון של הצוות בבית מרקחת הגליל, יחד עם השילוב הייחודי בין רפואה קונבנציונלית, הומיאופתיה וצמחי מרפא, מאפשרים לספק פתרונות יעילים למגוון בעיות בריאותיות כמו אמפטיגו. השילוב הזה מעניק ללקוחותינו את המענה הטוב ביותר לבעיה.

אם אתם סובלים מתסמינים של אמפטיגו, אנו ממליצים לפנות לצוות המומחים בבית מרקחת הגליל להתייעצות מקצועית ולקבלת מענה מותאם אישית.

כתיבת תגובה

×

עגלת קניות

Open chat
אפשר לעזור לך?
שלום, אנחנו כאן כדי לעזור!
להתייעצות עם רוקח לחצו על הכפתור >>>